tirsdag 18. august 2015

I dag går flyttelasset!

Hjelpe meg, nå er det alvor, i dag går flyttelasset. Nå tror jeg faktisk vi flytter også...(!)

Og med den innrømmelsen kommer det flere bekymringer; burde vi ta med alle de tykke vinterskoene? Hvor mange håndklær trenger man egentlig? Sengetøy og sånn - sender vi tempur-putene nå og sover dårlig i halvannen uke? Og sist men ikke minst - holder vi oss under grensen på 300 kg eller må vi betale overvekt?

Oppe i alt dette slår det meg allikevel hvor trivielle disse bekymringene er, hvem bryr seg egentlig om en støvel fra eller til? Verden flommer over av flyktninger, det kriges og sloss, noen mister sine barn og har det helt forferdelig - og jeg bekymrer meg for vekt? (og ikke engang min egen)










Nei, jeg får ha is i magen og gjøre som bjørnen, har ikke tid til de store filosofiske utlegningene nå, det får vi eventuelt ta ved en senere anledning. Nå må jeg flytte.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar