mandag 10. august 2015

Kalde føtter...?

Jeg lider sjelden av manglende gjennomføringsevne, og vet egentlig ikke hva det vil si å ha kalde føtter. Jeg var litt kald på beina da jeg giftet meg med Ph, men det var i ordenes rette forstand; Vi giftet oss ved det norske konsulatet i St. Petersburg og vinden fra Sibir blåste rett inn i pumpsene mine.

To og en halv uke før antatt avreise til UK er det fremdeles mange løse tråder i prosjektet "Fra Norge til UK for ett år", og jeg begynner å få litt av den samme følelsen som da de russiske vindene blåste rundt leggene mine. Dear Jack og Meadows End har vi ikke hørt fra på lenge, huset vårt er fremdeles til leie, skatter og avgifter, NAV-skjemaer og flyttemeldinger, kun en inntekt fra september (og den er COLA-justert Cost Of Living Adjusted). Ungene kan si Hei og God Natt på engelsk - og synes det er fantastisk å møte igjen alle vennene sine etter sommerferien (og så skal vi bare rive dem vekk og ut på langtur). 

Ja, ja, - en får vel bare bite tennene sammen og gå på med krum hals. Kan dere noen flere passende fraser må dere gjerne legge dem inn i kommentarfeltet.


Bilderesultat for cold feet









Skal lese denne posten med velbehag i mai neste år, etter å ha løpt en tur på engene i New Forest med mild, britisk bris i håret.


Edna 10/8/2015  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar